همراهان و شرکت‌کنندگان محترم،

 

همان‌طور که مستحضرید قرار بود که رویداد نهایی ششمین دوره از مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) در هفته اول اسفند ماه سال جاري به صورت حضوری برگزار گردد. متأسفانه به دليل شروع پیک ششم ويروس كرونا در کشور که منجر به قرمز شدن وضعیت استان‌های زیادی از جمله تهران شده است و با توجه به محدودیت‌های مقرراتی موجود که تابع آن هستیم، امکان برگزاری حضوری رویداد نهایی مهما در تاریخ ۳ تا ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ وجود ندارد و ازاین‌رو این رویداد باید به زمان دیگری موکول شود.

با انجام بررسی محدودیت‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با توجه به اهمیت برگزاری این رویداد به صورت حضوری، تنها زمانی که می‌توانیم این رویداد را به صورت حضوری برگزار کنیم هفته آخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ است. همچنین از آنجایی که این چندمین بار است که به دلیل کرونا مجبور به جابه‌جایی زمان مسابقات هستیم و به دلیل عدم امکان جابه‌جای مجدد آن، در صورتی که در تاریخ مذکور شرایط به گونه‌ای نباشد که رویداد به صورت حضوری برگزار شود، علی‌رغم میل باطنی مجبور خواهیم بود آن را به صورت مجازی برگزار کنیم.

با توجه به این تعویق، زمان‌بندی بعضی از مسابقات نیز دست‌خوش تغییر خواهد شد که در اسرع وقت از صفحه مسابقات اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین تاریخ برگزاری کارگاه‌ها نیز جابه‌جا خواهد شد و بعد از نهایی شدن اطلاع‌رسانی آن انجام خواهد شد.

 

با آروزی سلامتی برای همه و شما همراهان عزیز، امیدواریم که هر چه سریع‌تر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

 

کمیته برگزاری ششمین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر